.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون توانبخشی بهزیستی گیلان:
سالمندان گیلان کارت منزلت می‌گیرند

سالمندان گیلان کارت منزلت می‌گیرندمعاون توانبخشی بهزیستی گیلان از صدور کارت منزلت سالمندان در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رحیم تکاملی عصر امروز در جلسه بهزیستی استان با اشاره به وضعیت سالمندی گیلان اظهار کرد: گیلان دارای رشد سالمندی بالایی است.

وی با بیان اینکه بحث آموزش مهارت‌های زندگی را در بین سالمندان داریم، افزود: باید بتوانیم ارتباط خود را با تشکل‌ها افزایش و آموزش مهارت‌های زندگی را در بین سالمندان رشد دهیم.

معاون توانبخشی بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه محیط‌های عمومی باید برای سالمندان قابل استفاده باشد، خاطرنشان کرد: رشد سالمندی در گیلان نشانه افزایش امید به زندگی در این استان است.

وی سن سالمندی را 60 سال دانست و خاطرنشان کرد: توانبخشی درمانی، توانبخشی حرفه‌ای، توانبخشی اجتماعی و توانبخشی آموزشی از مواردی است که باید سالمندان به آن توجه داشته باشند.

تکاملی، با اشاره به اینکه باید سالمندی را دورانی خوب و با نشاط از لحاظ اجتماعی و روانی به وجود آوریم، یادآور شد: باید کیفیت زندگی سالمند را بالا ببریم.

وی حفظ کرامت سالمندان را مهم دانست و تصریح کرد: سالمندان از نظر اجتماعی نیاز به حمایت دارند به همین منظور به‌زودی به سالمندان کارت منزلت ارائه می‌شود.

این مسئول استفاده از سالن‌های سینما، موزه، اماکن ورزشی، بانک‌ها، خدمات شهری مربوط به شهرداری و ... را از ویژگی‌های کارت مذکور ذکر کرد.

وی ویزیت در منزل را از جمله خدمات سازمان بهزیستی به سالمندان ذکر کرد و یادآور شد: خدمات پزشکی سالمندان توسط مراکز بهزیستی پوشش داده می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.